Net als veel andere organisaties scherm ik al jaren mijn servers af van het internet door gebruik te maken van een Bastion Server, ook wel een Jump Server genoemd. Deze server vormt een extra beveiligingslaag tussen het publieke internet en mijn interne infrastructuur. Door servers niet rechtstreeks vanaf het...